Jak začít

Cesta do Tesco Mobile a ke všem výhodám, které vám přináší, vede přes pár jednoduchých kroků.

Přeneste své číslo k nám

Žádný problém. Do 4 pracovních dnů je všechno vyřízeno, a to zadarmo.

1. Od opouštěného poskytovatele si vyžádejte ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele)
2. ČVOP společně s telefonním číslem, které k nám přenášíte, zašlete zdarma SMSkou ve tvaru: PRENOS XXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYY (kde XXXXXXXXXXXXXX = ČVOP, YYYYYYYYY = přenášené telefonní číslo) na číslo 999346.
3. To je vše! Do čtyř dnů u nás máte své původní telefonní číslo aktivní.

Více informací naleznete v naší samoobsluze nebo se dozvíte na zákaznické lince 841 11 22 55.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace