Otázky a odpovědi

O nás

Co je Tesco Mobile?

Tesco Mobile je nový plnohodnotný mobilní virtuální operátor nabízející předplacené mobilní služby. Tento poskytovatel mobilních služeb vznikl spoluprací společností Tesco a Telefónica, které do společného podniku přinášejí to nejlepší ze svých oborů. Výsledkem je jedinečná nabídka předplaceného volání, SMS, MMS a internetu v mobilu.

Co znamená virtuální operátor?

Virtuální operátor nevlastní rádiové frekvence ani neprovozuje mobilní síť, namísto toho využívá infrastrukturu síťového operátora (v tomto případě dodává služby sítě společnost Telefónica Czech Republic, a.s.). Kromě toho, že virtuální operátor neprovozuje ani nevlastní mobilní síť, se služby Tesco Mobile v ničem neliší od klasických služeb elektronických komunikací – přinášíme plnohodnotnou nabídku mobilních služeb, nadstandardní péči o zákazníky, a navíc členské výhody Clubcard.

Dovolám se s vámi všude tam, kde potřebuji?

Tesco Mobile využívá mobilní síť společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. (mobilní operátor O2), to znamená, že se dovoláte všude tam, kde má O2 signál. Síť O2 pokrývá 99,6 % populace České republiky. Naše pokrytí si můžete snadno ověřit na našich internetových stránkách v záložce Podpora>Mapa pokrytí.

Co nabízíme

Za jaké ceny volám?

Za volání do Tesco Mobile i do ostatních sítí v ČR vám odečteme z kreditu 2,50 Kč za každou provolanou minutu.

Pro volání do Tesco Mobile a do ostatních sítí v ČR používáme účtování 60+1, to znamená, že první minutu zaplatíte celou, a poté vám budeme účtovat po vteřinách.

V případě, že využíváte výhod dvojnásobného kreditu, zlevní se Vám volání na 1,25 Kč/ min.

SMS kamkoli stojí 1,50 Kč a MMS kamkoli 5 Kč. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Jak poznám, zda volám do Tesco Mobile?

Abyste měli vždy přehled o tom, zda voláte do Tesco Mobile nebo na čísla ostatních poskytovatelů a operátorů (mimo Tesco Mobile), připravili jsme pro vás několik pomůcek, kterými si číslo jednoduše zkontrolujete.

Pošlete zdarma SMS ve formátu TESCO(mezera)telefonní_číslo na číslo 999346, vytočte naši hlasovou samoobsluhu na čísle *25 nebo navštivte naši internetovou samoobsluhu.

Používám Internet v mobilu, máte ho v nabídce?

V závislosti na vašich potřebách nabízíme buď balíček Internet na dnes, který můžete používat pouze tehdy, kdy potřebujete, nebo naše balíčky na 30 dnů.

Internet na dnes se vám aktivuje automaticky při připojení k internetu. Aktivací Internetu na dnes získáte 50 MB za 20 Kč do konce dne.

Balíček Internet 150 nabízí 150 MB za 150 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET150(mezera)A na číslo 999346. Částka 150 Kč vám bude stržena z kreditu.

Balíček Internet 250 nabízí 400 MB za 250 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET250(mezera)A na číslo 999346. Částka 250 Kč vám bude stržena z kreditu.

Balíček Internet 350 nabízí 1 GB za 350 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET350(mezera)A na číslo 999346. Částka 350 Kč vám bude stržena z kreditu.

Jaké kanály pro péči o zákazníka budu moci využívat?

Pro rychlé a pohodlné nastavení Vašich služeb využijte náš hlasový automat nebo internetovou samoobsluhu. Jejich prostřednictvím si můžete například zkontrolovat stav Vašeho kreditu, aktivovat naše balíčky a ověřit si kolik volných jednotek vám ještě zbývá, nastavit volání do zahraničí, prémiové služby nebo zadat číslo Vaší Clubcard.

Hlasový automat naleznete na čísle *25. Volání na něj je zdarma.

Internetová samoobsluha se nachází na https://www.tescomobile.cz/samoobsluha

Pokud by vám nestačila samoobsluha, naše operátoři na zákaznické lince jsou vám k dispozici každý den od 8 do 20 na čísle 841 11 22 55. Upozorňujeme, že linka je placená a za minutu hovoru zaplatíte jako za hovor mimo Tesco Mobile.

Jakou má vaše SIM karta platnost?

Vaši SIM kartu je potřeba zaktivovat do data uvedeného na obalu. Po aktivaci SIM karty je platnost nastavena na 12 měsíců a každým dobitím kreditu je tato doba vždy automaticky prodloužena na dalších 12 měsíců.

Pokud si nedobijete kredit více než 12 měsíců, může být SIM karta deaktivována.

Jaký formát SIM karty nabízíte?

Pokud si zakoupíte naši SIM kartu, naleznete v plastovém nosiči SIM kartu standardní velikosti, z této SIM karty se dá vyloupnutím získat tzv. microSIM.

Jiné formáty SIM v současné době nenabízíme.

Jak funguje volání a SMS zdarma do Tesco Mobile pro členy Clubcard?

Co mám udělat, abych mohl volat a psát do Tesco Mobile ZDARMA?

Pokud si přejete využít naší nabídky volání a SMS do Tesco Mobile ZDARMA s kartou Clubcard, zaregistrujte nejdříve svoje číslo Clubcard zasláním bezplatné SMS ve tvaru: CLUBCARD(mezera)číslo Vaší Clubcard bez mezer na číslo 999346 a dobijte si kredit prostřednictvím jakéhokoli našeho dobíjecího kanálu.

Od každého dobití pak automaticky voláte a píšete do Tesco Mobile ZDARMA po dobu 30 dní.

Jak dlouho platí výhoda volání a SMS do Tesco Mobile ZDARMA?

Volat a psát do Tesco Mobile můžete po dobu 30 dní od posledního dobití neomezeně.

Existuje množstevní omezení minut a SMS ZDARMA??

Ne, provolat můžete kolik minut chcete. Počet SMS také není omezen.

Jak funguje dvojnásobné dobití pro členy Clubcard?

Co mám udělat pro získání dvojnásobného kreditu?

Pokud si přejete využít naší nabídky dvojnásobného kreditu pro členy Clubcard, zaregistrujte nejdříve svoje číslo Clubcard zasláním bezplatné SMS ve tvaru: CLUBCARD(mezera)číslo Vaší Clubcard bez mezer na číslo 999346 a dobijte si kredit prostřednictvím jakéhokoli našeho dobíjecího kanálu.

Vaše číslo Clubcard lze přiřadit až k 10 SIM kartám Tesco Mobile.

Ke každému vašemu dobití vám dáme stejnou částku bonusového kreditu navíc.
Například: dobijete si 200 Kč -> obdržíte 200 Kč běžného kreditu a 200 Kč bonusového kreditu navíc

Bonusový kredit má platnost 30 dní od dobití a bude na úhradu služeb čerpán přednostně.

Upozorňujeme, že bonusový kredit nelze použít na Platební a Informační služby. Tyto služby budou hrazeny z vašeho běžného kreditu.

Jak rychle po dobití se mi bonusový kredit připíše?

Po první registraci Clubcard čísla může dojít až k 24 hodinovému zpoždění u připsání bonusového kreditu (běžný kredit se vám dobije ihned jako vždy). U všech dalších dobití se vám běžný a bonusový kredit dobijí ihned.

Jaká je platnost dobitého kreditu?

Běžný kredit, který v rámci dvojnásobného dobití získáte má standardní platnost 6 měsíců. Bonusový kredit má platnost 30 dní od dobití. Platnost vašeho kreditu si jednoduše zkontrolujete vytočením *125*# na vašem telefonu.

Můžu bonusový kredit použít i na balíčky volání a internetu?

Ano, bonusový kredit můžete využít na všechny balíčky internetu a volání, které máme v nabídce. Také ho můžete čerpat na volání a SMS na všechna česká i zahraniční mobilní a pevná telefonní čísla, a to samé platí pro volání, SMS i data v zahraničí.

Bonusový kredit nelze využít na platební a informační služby (prémiové SMS, dárcovské DMS, m-platby). Pokud máte kladný zůstatek bonusového kreditu, služba audiotex je zablokována.

Kde koupit naši SIM kartu

Kde se dá vaše SIM karta koupit a kolik stojí?

Naše SIM karty naleznete ve všech obchodech TESCO a v řetězci Žabka.

SIM kartu Tesco Mobile pořídíte za 150 Kč, karta již obsahuje přednabitý kredit ve výši 150 Kč.

Lze SIM kartu pořídit i online?

Ano, SIM kartu můžete zakoupit i na eShopu, platíte pouze cenu SIM karty s přednabitým kreditem 150 Kč. Doručení SIM karty až k Vám domů je zdarma.

Kde v prodejně TESCO mám SIM kartu hledat?

Naše SIM karty naleznete na speciálních stojanech uvnitř prodejen označených logem Tesco Mobile a u pokladen.

Musím poskytnout při pořízení SIM karty nějaké osobní údaje?

Ne, žádné osobní údaje nám sdělovat nemusíte. Avšak pro případ ztráty nebo odcizení SIM karty doporučujeme zaregistrovat vaše kontaktní údaje v internetové samoobsluze. Ulehčí nám to identifikaci a celý proces proběhne jednodušeji.

Dostanu při pořízení SIM karty Tesco Mobile nové telefonní číslo?

Ano, každá SIM karta Tesco Mobile má přiřazeno nové telefonní číslo, které je možné začít ihned používat. Pokud byste si k nám chtěli přenést svoje stávající číslo, postupujte prosím podle návodu v internetové samoobsluze.

Mohu si se SIM kartou pořídit i nový mobilní telefon?

Ano, naši nabídku mobilních telefonů naleznete v záložce Naše nabídka.

Jaký mobilní telefon můžu použít se SIM kartou Tesco Mobile?

SIM kartu Tesco Mobile lze používat v jakémkoliv v ČR standardně funkčním mobilním telefonu, který není poškozený nebo zablokovaný.

Je možné používat Vaši SIM kartu v nestandardních zařízeních (např. duální telefony; Blackberry)?

Funkčnost našich SIM karet pro duální telefony není garantována. V zařízeních Blackberry se SIM karta Tesco Mobile bude chovat jako v jakémkoli jiném telefonu. Pokročilé funkce Blackberry nejsou podporovány.

Jak začít používat naše služby

Jak si aktivuji SIM kartu?

Kartu vyjměte z plastového nosiče a vložte ji do svého mobilního telefonu. Opatrně setřete stírací pole na zadní straně a po vyzvání zadejte kód PIN do svého telefonu. Karta se ihned přihlásí do mobilní sítě. Pro aktivaci služeb proveďte jakoukoli placenou operaci (zahajte hovor, pošlete SMS, připojte se k internetu, přihlaste se do internetové samoobsluhynebo si dobijte kredit).

K čemu potřebuji kódy PIN a PUK?

Kódy PIN a PUK jsou přidělené bezpečnostní kódy uvedené pod stíracím polem na plastovém nosiči SIM karty, které zabraňují zneužití SIM karty cizími osobami. Po vložení SIM karty do telefonu budete vyzváni k zadání kódu PIN. Pokud zadáte kód PIN třikrát za sebou špatně, budete vyzváni k zadání kódu PUK.

Většina dostupných telefonů na trhu umožňuje povinnost zadávat PIN při zapnutí telefonu vypnout. Toto ovšem z důvodu zabezpečení nedoporučujeme.

Zadal/a jsem špatný PIN, co dělat?

Pokud třikrát za sebou zadáte PIN kód špatně, SIM karta se automaticky zablokuje. Pro odblokování Vaší SIM karty zadejte správný PUK. Jestliže zadáte PUK kód desetkrát za sebou chybně, Vaše SIM karta se definitivně zablokuje. V takovém případě kontaktujte zákaznickou linku Tesco Mobile a informujte se o dalším postupu.

Jak aktivovat a využívat Clubcard balíček

Jak funguje Clubcard balíček?

Aktivací Clubcard balíčku získáte na 30 dní neomezené volání a SMS v rámci Tesco Mobile a k tomu 120 minut volání a 60 SMS mimo Tesco Mobile. Pro aktivaci balíčku je třeba si nejdříve zaregistrovat číslo své Clubcard (jedno číslo Clubcard lze použít až pro 10 SIM karet Tesco Mobile). Za aktivaci balíčku vám z kreditu odečteme 300 Kč.

Pokud máte dostatek kreditu, balíček se vám automaticky každý měsíc aktivuje znovu. Pokud budete chtít balíček deaktivovat, stačí jej zrušit přes SMS nebo hlasovou nebo internetovou samoobsluhu.

Výhody Clubcard balíčku je možné čerpat pouze, pokud je zůstatek kreditu větší než nula.

Při použití Clubcard balíčku doporučujeme, zachovávat zůstatek kreditu větší než 40 Kč. Při spotřebě volných minut na volání mimo Tesco Mobile se nejdříve strhne kredit dle standardní sazby a po uplatnění volných minut, dojde ke zpětnému připsání kreditu (tato operace může trvat až 15 minut).

Jak si balíček aktivuji?

Nejdříve se ujistěte, že máte na SIM kartě dostatek kreditu. Za aktivaci balíčku vám strhneme z kreditu částku 300 Kč.

Poté zaregistrujte své číslo Clubcard. Toto můžete udělat zdarma zasláním SMS ve formátu CLUBCARD(mezera)číslo Vaší Clubcard bez mezer na číslo 999346. Můžete také navštívit naši hlasovou nebo internetovou samoobsluhu.

Samotný balíček si aktivujete zasláním SMS ve formátu BALICEK(mezera)A na číslo 999346 nebo přes naše samoobsluhy.

Jak zadat číslo Clubcard?

Zašlete SMS ve formátu CLUBCARD(mezera)číslo Vaší Clubcard bez mezer na číslo 999346, zavolejte naši bezplatnou hlasovou samoobsluhu na čísle *25 nebo navštivte naši internetovou samoobsluhu na adrese https://www.tescomobile.cz/samoobsluha.

Jak zjistím stav mých volných jednotek (volání a SMS mimo Tesco Mobile)?

Zašlete bezplatnou SMS ve formátu BALICEK(mezera)S na číslo 999346 nebo jednoduše na svém telefonu vytočte *162*# a odešlete jako hovor. Stav Vašich volných jednotek si můžete také ověřit v obou našich samoobsluhách (hlasový automat zdarma na čísle *25, internetová samoobsluha na https://www.tescomobile.cz/samoobsluha)

Jak zjistím, do kdy mám balíček aktivovaný?

Zašlete bezplatnou SMS ve formátu BALICEK(mezera)S na číslo 999346 nebo jednoduše z Vašeho telefonu vytočte *162*# a odešlete jako hovor. Stav Vašich volných jednotek si můžete také ověřit v obou našich samoobsluhách (hlasový automat zdarma *25, internetová samoobsluha na https://www.tescomobile.cz/samoobsluha)

Musím balíček po uplynutí 30 dní znovu aktivovat?

Pokud máte dostatek kreditu, balíček se vám automaticky každý měsíc aktivuje znovu. Pokud budete chtít balíček deaktivovat, stačí jej zrušit přes SMS nebo hlasovou nebo internetovou samoobsluhu.

Jak aktivovat a využívat Internet v mobilu

Jaké typy Internetu v mobilu máte v nabídce?

V závislosti na vašich potřebách nabízíme buď balíček Internet na dnes, který můžete používat pouze tehdy, kdy potřebujete, nebo naše balíčky na 30 dnů.

Internet na dnes se vám aktivuje automaticky při připojení k internetu. Aktivací Internetu na dnes získáte 50 MB za 20 Kč do konce dne.

Balíček Internet 150 nabízí 150 MB za 150 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET150(mezera)A na číslo 999346. Částka 150 Kč vám bude stržena z kreditu.

Balíček Internet 250 nabízí 400 MB za 250 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET250(mezera)A na číslo 999346. Částka 250 Kč vám bude stržena z kreditu.

Balíček Internet 350 nabízí 1 GB za 350 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET350(mezera)A na číslo 999346. Částka 350 Kč vám bude stržena z kreditu.

Jak si balíček aktivuji?

Například balíček Internet 150 je možné aktivovat zasláním bezplatné SMS ve formátu INTERNET150(mezera)A na číslo 999346. Všechny tři balíčky můžete aktivovat a také kontrolovat jejich stav prostřednictvím hlasové samoobsluhy na čísle *25 nebo internetové samoobsluhy na adrese https://www.tescomobile.cz/samoobsluha.

Jak si nastavím přístup k internetu

Pro nastavení přístupu k internetu na vašem mobilním telefonu využijte prosím stránky našeho partnera na adrese www.techzona.cz.

Jak zjistím kolik volných jednotek (MB) mi ještě zbývá?

Například s balíčkem Internet 150 je možné zjistit stav balíčku zasláním bezplatné SMS ve formátu INTERNET150(mezera)S na číslo 999346. U všech tří balíčků můžete kontrolovat jejich stav prostřednictvím hlasové samoobsluhy na čísle *25 nebo internetové samoobsluhy na adrese https://www.tescomobile.cz/samoobsluha.

Jak zjistím, do kdy mám balíček aktivovaný?

Například s balíčkem Internet 150 je možné zjistit stav balíčku zasláním bezplatné SMS ve formátu INTERNET150(mezera)S na číslo 999346. U všech tří balíčků můžete kontrolovat jejich stav prostřednictvím hlasové samoobsluhy na čísle *25 nebo internetové samoobsluhy na adrese https://www.tescomobile.cz/samoobsluha.

Musím balíček po uplynutí 30 dní znovu aktivovat?

Pokud máte dostatek kreditu, balíček se vám automaticky každý měsíc aktivuje znovu. Pokud budete chtít balíček deaktivovat, stačí jej zrušit přes SMS (zaslanou ve tvaru: INTERNET150(mezera)D na číslo 999346, obdobně pro internet 250 a 350) nebo hlasovou nebo internetovou samoobsluhu.

Jakou rychlost mám při surfování na internetu?

Služba Tesco Mobile Internet je provozována na špičkové síti, která disponuje všemi hlavními technologiemi pro připojení k internetu (GPRS/EDGE/UMTS,HSDPA). S nevyčerpanou FUP tedy můžete využívat rychlost až 20 Mb/sec.

Konkrétní rychlost záleží na používaném mobilním zařízení a na zatížení sítě ostatními uživateli.

Jakou rychlost internetu budu moci využívat po překročení datového limitu?

Po vyčerpání limitu přenesených dat budete stále moci používat internet, dojde však ke snížení rychlosti na 200 kbp/s.

To je rychlost, která vystačí na přijímání či odesílání e-mailů nebo na prohlížení stránek optimalizovaných pro mobilní telefony. Pokud vám však tato rychlost nestačí, můžete si balíček za výhodných podmínek obnovit.

Na vyčerpání limitu vás upozorníme SMS zprávou.  Za data stažená nad limit neplatíte.

Co je datový limit FUP a jaké jsou jeho parametry?

FUP bývá označován jako limit přenesených dat. Po jeho dosažení ale nejste od internetu zcela odstřiženi, jen se výrazně sníží rychlost připojení.

FUP (Fair User Policy) je opatření, které zajistí, abyste nepřenesli výrazně více dat, než kolik dovoluje váš tarif. Do objemu přenesených dat se započítávají jak data stažená (download), tak odeslaná (upload)

Po dosažení limitu FUP, který se pro jednotlivé tarify liší, dojde k omezení rychlosti připojení na hodnoty které jsou uvedeny v tomto přehledu.

Druh datového provozuPřenosová rychlost
Standardní typ připojení:200 kb/s
Nestandardní typ připojení: 
VPN, https (internetové bankovnictví, přihlašování do e-mailu)32 kb/s
FTP, Video streaming (iTelevize, youtube, stream.cz…), VoIP (např. Skype)0 kb/s
Nepodporovaný typ připojení (bez ohledu na FUP):
P2P
0 kb/s

Jak si mohu obnovit datový limit (FUP)?

Datový limit je možné obnovit za 100 Kč zasláním bezplatné SMS ve formátu INTERNET(mezera)R na číslo 999346 nebo prostřednictvím hlasové samoobsluhy na čísle *25.

Upozorňujeme, že obnovení datového limitu neprodlužuje dobu platnosti aktivovaného balíčku.

Mohu Vaši SIM kartu použít i do svého přenosného počítače, resp. USB modemu?

Ano, SIM kartu Tesco Mobile je možné použít i v počítači nebo v USB modemu.

Jak dobít kredit a jak zjistit stav kreditu

Kde si mohu dobít kredit?

Kredit je možné dobíjet u všech pokladen obchodů TESCO a Žabka, online platební kartou prostřednictvím internetové samoobsluhy nebo v široké síti našich partnerů. Seznam partnerů pravidelně aktualizujeme a naleznete ho v záložce Dobíjení.

Navíc, pokud při dobíjení své Tesco Mobile SIM karty u pokladen Tesca předložíte svoji Clubcard, dostanete od nás dvojnásobek bodů!

Je možné zakoupit si také klasický dobíjecí kupon?

Ano, pokud máte zájem o použití klasického dobíjecího kuponu, vyžádejte si ho na pultu zákaznických služeb v prodejně TESCO.

Jak zjistím aktuální stav svého kreditu?

Pro zjištění aktuálního stavu kreditu vytočte na svém telefonu *125*# a odešlete příkaz jako hovor. Stav Vašeho kreditu můžete také ověřit prostřednictvím hlasové nebo internetové samoobsluhy.

Jak zjistím historii mého dobíjení?

V internetové samoobsluze na adrese https://www.tescomobile.cz/samoobsluha naleznete historii dobíjení za posledních 90 dní.

Jaká je platnost kreditu, který dobiju?

Každé dobití kreditu má platnost 6 měsíců od data dobití. Pokud před skončením šesti měsíců nedobijete kredit, zůstatek Vašeho kreditu expiruje a nebude možné ho použít. Expirovaný kredit lze obnovit dalším dobitím.

Upozornění: Pokud nedojde k dobití v průběhu 12 měsíců od posledního dobítí, platnost SIM karty vyprší, kredit propadne a SIM karta i s telefonním číslem bude deaktivována.

Co dělat, pokud se mi nedobil kredit?

Pokud si přejete reklamovat nedobití kreditu, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55.

Jak přenést Vaše číslo k nám

Využívám služeb jiného operátora. Mohu si své číslo přenést k vám?

Ano, k Tesco Mobile lze přenést jakékoliv aktivní mobilní číslo mobilních operátorů a poskytovatelů služeb v České republice.

Jak si své číslo přenesu?

K přenosu budete potřebovat ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele), které získáte u svého opouštěného poskytovatele služeb. Číslo ČVOP, společně s převáděným telefonním číslem nám zašlete SMSkou a do čtyř pracovních dnů máte u Tesco Mobile Vaše původní telefonní číslo aktivní. SMS ve tvaru: PRENOS XXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYY zašlete zdarma ze SIM karty Tesco Mobile na číslo 999346 (XXXXXXXXXXXXXX=ČVOP, YYYYYYYYY=přenášené telefonní číslo). Před odesláním SMS nezapomeňte SIM kartu Tesco Mobile aktivovat.

Potvrzení žádosti o přenos čísla je možné provést také dle návodu, který je uveden v internetové samoobsluze na adrese https://www.tescomobile.cz/samoobsluha nebo kontaktováním našich operátorů na zákaznické lince 841 11 22 55. Upozorňujeme, že volání na zákaznickou linku je zpoplatněno jako volání mimo Tesco Mobile.

Kredit na zakoupené SIM kartě Tesco Mobile samozřejmě zůstává nadále v platnosti i po přenesení čísla od jiného poskytovatele.

Kredit z původního čísla se bohužel k Tesco Mobile nepřenáší, proto vám doporučujeme jej spotřebovat před okamžikem přenosu čísla. Jen si prosím dejte pozor na to, aby vám zůstal aspoň minimální kladný kredit, jinak by samotný proces přenosu čísla od původního poskytovatele nemusel proběhnout úspěšně.

Jak dlouho přenesení čísla trvá?

Přenos čísla je proveden standardně během 4 pracovních dnů od autorizace ČVOP.

O průběhu přenesení vás průběžně informujeme prostřednictvím SMS na zvolené mobilní číslo. V okamžiku přerušení dostupnosti na přenášeném mobilním čísle v síti, z níž zákazník přechází, je zároveň aktivována dostupnost pro Tesco Mobile, takže nedojde k tomu, že by číslo nebylo dostupné vůbec.

Po přijetí informace o přenesení čísla je nutné vypnout a zapnout telefon, v němž máte vloženou naši SIM kartu.

Jak dlouho má ČVOP platnost?

ČVOP má platnost 60 dní. Během těchto 60 dní je nutné sdělit ČVOP přejímajícímu poskytovateli (Tesco Mobile) v souladu s jeho smluvními podmínkami (odesláním SMS ve tvaru „PRENOS XXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXXXXX je 14-ti místné číslo výpovědi opouštěného poskytovatele („ČVOP“) získané od opouštěného poskytovatele, a YYYYYYYYY je přenášené číslo). Po uplynutí 60 dní ČVOP přestane platit a zákazník si musí zažádat o jiný.

Kdy přenos čísla proběhne?

Nejbližší možný termín určuje vždy opouštěný poskytovatel při generování kódu ČVOP. Přenesení čísla se uskuteční v den (mezi půlnocí a šestou hodinou ranní), na kterém se následně dohodne zákazník s přejímajícím poskytovatelem (Tesco Mobile).

Služba bude zrušena do čtyř pracovních dní ode dne doručení ČVOP přejímajícímu poskytovateli. Číslo bude přeneseno v případě, že k okamžiku přenesení nebude vyčerpán Kredit.

Platím za přenesení čísla na Tesco Mobile?

NE, za žádost ani za samotné vyřízení přenosu čísla zákazník nic neplatí.

Existují důvody, kvůli kterým si číslo přenést nemůžu?

Pokud máte závazek u svého stávajícího mobilního operátora nebo poskytovatele služeb, může vám být přenesení čísla zamítnuto a číslo nebude uvolněno, dokud své závazky nevyrovnáte.

Pokud si přenesu číslo, přenesou se mi na novou SIM i kontakty a uložené SMS zprávy?

Toto bohužel není automatický proces. Jelikož po přenosu čísla vyměníte svoji stávající SIM kartu za kartu Tesco Mobile, bude třeba si všechna data ze staré SIM nejdříve zkopírovat do telefonu a poté z telefonu na novou SIM nebo použít některý ze zálohovacích programů.

Jak volat v zahraničí

Je možné SIM kartu Tesco Mobile využívat i v zahraničí?

Naše služby můžete plnohodnotně používat i v zahraničí, služba roaming je automaticky aktivní.

Jak zjistím ceny volání v zahraničí?

Úplný ceník je dostupný v záložce Podpora.

Je možné v zahraničí využívat i Internet v mobilu?

Ano, úplný ceník je dostupný v záložce Podpora.

Jak mohu přístup na internet v zahraničí zablokovat?

Přístup na internet v zahraničí lze zablokovat v mobilním telefonu deaktivací mobilního roamingu. Záleží na konkrétním typu mobilního telefonu, kde se v menu nachází funkce deaktivace.

Deaktivovat připojení k internetu v zahraničí lze následovně:

- Zablokovat datové přenosy v mobilním telefonu.

- Deaktivací služby Tesco Mobile Roaming, v tomto případě však nebude možné ani přijmat nebo odesílat hovory a SMS v zahraničí.

Je možné pro volání v zahraničí uplatňovat výhody Clubcard balíčku?

Ne, výhody Clubcard balíčku se vztahují pouze pro použití v rámci České republiky a mobilní sítě O2.

Jak a kdy nás kontaktovat

Kde zjistím přehledně stav svých služeb?

Pro rychlé a pohodlné nastavení Vašich služeb využijte náš hlasový automat nebo internetovou samoobsluhu. Jejich prostřednictvím si můžete například zkontrolovat stav kreditu, aktivovat naše balíčky a ověřit si kolik volných jednotek vám ještě zbývá, nastavit volání do zahraničí, prémiové služby, nebo zadat číslo své Clubcard.

Hlasový automat naleznete na čísle *25. Volání na něj je zdarma.

Internetová samoobsluha se nachází na https://www.tescomobile.cz/samoobsluha

Pokud by vám nestačila samoobsluha, naši operátoři na zákaznické lince jsou vám k dispozici každý den od 8 do 20 na čísle 841 11 22 55. Upozorňujeme, že linka je placená a za minutu hovoru zaplatíte jako za hovor mimo Tesco Mobile.

Jaké je číslo zákaznické linky Tesco Mobile?

Naší operátoři na zákaznické lince jsou vám k dispozici každý den od 8 do 20 na čísle 841 11 22 55.

Jak mohu podat reklamaci?

Reklamaci služeb lze podat prostřednictvím zákaznické linky na čísle 841 11 22 55 každý den od 8 do 20 hodin.

Upozorňujeme, že linka je placená a za minutu hovoru zaplatíte jako za hovor mimo Tesco Mobile.

Co dělat, pokud jsem ztratil/a SIM kartu?

Pokud jste ztratil/a svou Tesco Mobile SIM kartu, je třeba zakoupit si novou SIM v jakémkoli obchodě TESCO. Poté kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55, kde vám naši operátoři po řádné identifikaci převedou Vaše telefonní číslo a nastavení služeb na novou SIM.

Upozorňujeme, že při této operaci je nutné operátorovi nahlásit výrobní číslo SIM karty (tzv. ICC ID) a kód PUK ztracené i nové SIM karty.

Co dělat, pokud SIM karta nefunguje?

Tato situace je velice nepravděpodobná. Pokud nastane, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55.

Co dělat, pokud se mi nedobil kredit?

Pokud si přejete reklamovat nedobití kreditu, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55.

Jak funguje dárek 100 MINUT ZDARMA při každém dobití?

Kdy a kde mohu volné minuty získat?

Minuty získáte automaticky za každé dobití kreditu 200 Kč a více v období 15.11.2013 – 31.12.2013.

Využít můžete naši širokou síť dobíjecích kanálů, které naleznete na www.tescomobile.cz/dobijeni.

Jak zjistím stav volných minut a do kdy platí?

Stav volných minut ověříte zdarma vytočením kódu *162*#. Obratem obdržíte v SMS informace o zbývajícím počtu volných minut.

Volné minuty získané za dobití platí až do 31.3.2014. V případě, že volné minuty do této doby neprovoláte, propadají.

V případě kombinace volných minut za dobití a Clubcard balíčku, se přednostně čerpají volné jednotky z Clubcard balíčku.

Je počet volných minut omezen?

Není! Pokud si dobijete např. 10x do konce roku 2013, získáte 1000 volných minut do Tesco Mobile,
které budou platit až do 31.3.2014.

Každým dobitím se volné minuty sčítají. Když Vám zbývá např. ještě 50 volných minut do Tesco Mobile a znovu si dobijete do konce roku, budete mít k dispozici 150 volných minut.

Mohu využít volné minuty na všechna volání?

Ne. Volné minuty lze využít pouze na volání do Tesco Mobile.