Balíčky

S balíčkem Týden neomezeně získáte za 120 Kč 7 dní neomezeného volání a SMS na všechna standardní mobilní a pevná čísla v ČR.

Nevztahuje se na volání v roamingu. Nelze využít na volání či SMS na linky se speciální tarifikací (například na informační linky, Premium SMS, Audiotexové volání apod.). 

Týden neomezeně si můžete aktivovat prostřednictvím internetové samoobsluhy nebo zasláním SMS ve tvaru NEOMEZENE(mezera)A na číslo 999 346. Odeslání SMS je zdarma. Cena balíčku je 120 Kč na 7 dní a je hrazena ze standardního kreditu.

Balíček Týden neomezeně se každých 7 dní sám automaticky obnoví, pokud máte dostatečný kredit (alespoň 120 Kč).

Pokud nemáte dostatečný kredit na automatické obnovení balíčku, dojde k jeho ukončení. Poté bude nutné balíček znovu aktivovat. Na tuto skutečnost Vás upozorníme 2 dny před koncem platnosti balíčku prostřednictvím SMS. 

Platnost balíčku můžete zjistit v internetové samoobsluze nebo odesláním bezplatné SMS ve tvaru NEOMEZENE(mezera)S na číslo 999 346.

Deaktivaci můžete provést v internetové samoobsluze nebo odesláním bezplatné SMS ve tvaru NEOMEZENE(mezera)D na číslo 999 346. Po žádosti o deaktivaci bude balíček automaticky ukončen na konci jeho platnosti (7 dní od aktivace).

200 jednotek na volání nebo SMS mimo Tesco Mobile. Je jen na vás, jestli si jednotky spotřebujete na hovory nebo SMS.

1 jednotka = 1 minuta hovoru nebo 1 SMS.

Součástí balíčku je neomezené volání a SMS do Tesco Mobile.

Nevyužité volné jednotky se převádí do dalšího období (platí pouze v případě, kdy se balíček automaticky obnoví – při zrušení balíčků kvůli nedostatečnému kreditu volné jednotky propadají). Cena balíčku je 200 Kč, platnost 30 dní.

Jednotky nelze využít na volání či SMS na linky se speciální tarifikací (například na informační linky, Premium SMS, Audiotexové volání apod.). 

Štědrých 200 si můžete aktivovat prostřednictvím internetové samoobsluhy nebo zasláním SMS ve tvaru STEDRYCH200(mezera)A na číslo 999 346. Odeslání SMS je zdarma. Cena balíčku je 200 Kč.

Stav volných jednotek můžete zjistit v internetové samoobsluze nebo odesláním bezplatné SMS ve tvaru STEDRYCH200(mezera)S na číslo 999 346.

Balíček Štědrých 200 se každých 30 dní sám automaticky obnoví, pokud máte dostatečný kredit (alespoň 200 Kč). Pouze tímto způsobem se vám převedou nevyčerpané volné jednotky.

Pokud nemáte dostatečný kredit na automatické obnovení balíčku, dojde k jeho ukončení a případné nevyčerpané volné jednotky propadají. Poté bude nutné balíček znovu aktivovat.

2 dny před koncem platnosti balíčku Vám zašleme SMS zprávu. 

Pokud vyčerpáte 200 volných jednotek, jsou Vám hovory a SMS mimo Tesco Mobile dále účtovány dle vašeho tarifu.

Deaktivaci můžete provést v internetové samoobsluze nebo bezplatným odesláním SMS ve tvaru STEDRYCH200(mezera)D na číslo 999 346. Po žádosti o deaktivaci bude balíček automaticky ukončen na konci jeho platnosti (30 dní od aktivace). Deaktivací vám propadají nevyčerpané volné jednotky.

Máte 2 možnosti:

1) dobít si kredit od 300 Kč, od každého 300 Kč dobití pak automaticky voláte a píšete do Tesco Mobile ZDARMA po dobu 30 dní

2) aktivovat si balíček Štědrých 200, s ním pak máte volání a SMS do Tesco Mobile zdarma. Aktivační SMS Stedrych200 A zašlete na 999346

 

Abyste měli vždy přehled o tom, zda voláte do Tesco Mobile nebo na čísla ostatních poskytovatelů a operátorů (mimo Tesco Mobile), připravili jsme pro vás několik pomůcek, kterými si číslo jednoduše zkontrolujete.

Pošlete zdarma SMS ve formátu TESCO(mezera)telefonní_číslo na číslo 999346, vytočte naši hlasovou samoobsluhu na čísle *25 nebo navštivte naši internetovou samoobsluhu.

Internet

500 MB za 149 Kč. Tento zvýhodněný balíček za dobití od 300 Kč si můžete aktivovat do 24 hodin od dobití. Balíček aktivujete odesláním SMS zprávy ve tvaru "ANO" nebo "ZADOBITI" na číslo 999346. Balíček je hrazen pouze ze standardního kreditu.

U nás se připojíte k mobilnímu internetu díky technologiím HSDPA, 3G, EDGE a také nejrychlejšímu LTE

Automatické nastavení vašeho mobilního telefonu pro připojení k internetu provedete odesláním SMS ve tvaru INTERNET na číslo 999555. 

V případě, že automatické nastavení nebude pro vás mobilní telefon dostupné, využijte prosím stránky našeho partnera na adrese www.techzona.cz, kde naleznete manuální nastavení.

 

Pokud vyčerpáte objem dat balíčku před skončením jeho platnosti, nemusíte se bát, že zůstanete bez připojení k internetu.

Automaticky si můžete navýšit  data o dalších 50 MB za pouhých 10 Kč, a to opakovaně. Automatický dokup dat si můžete vypnout přes samoobsluhu nebo zasláním SMS.

Současně máte možnost si také jednorázově obnovit celý původní objem dat.

Více informací o automatickém a jednorázovém obnovení dat naleznete v otázce „Jak si mohu obnovit objem dat v balíčku?“

Záleží, na jakém typu sítě jste připojený. U Tesco Mobile můžete využívat 2G, 3G i nejrychlejší 4G LTE, maximální rychlost připojení je 40 Mb/s. 

Konkrétní rychlost záleží na používaném mobilním zařízení a na zatížení sítě ostatními uživateli.

Nejjednodušší způsob je přes mobilní aplikaci Můj Tesco Mobile, s naším widgetem můžete mít stav kreditu i volných jednotek neustále na očích přímo na ploše mobilního telefonu

Informace o kreditu a volných jednotkách

Stav volných jednotek také můžete zjistit SMS zprávou ve tvaru INTERNET S na 999346 nebo přes internetovou samoobsluhu na adrese www.tescomobile.cz/samooobsluha.

U Tesco Mobile máte na výběr, zda chcete obnovit pouze menší objem dat nebo provést jednorázové obnovení celého objemu dat.

Menší objem dat opakovaně

Nejjednodušší možností je automatický dokup dat, se kterým získáte ihned po vyčerpání objemu dat  dalších 50 MB za 10 Kč.

Automatický dokup dat si můžete aktivovat (A) či deaktivovat (D) prostřednictvím SMS zprávy OBNOVDATA(mezera)A/D na číslo 999 346 nebo prostřednictvím internetové samoobsluhy.

Jednorázové obnovení celého objemu dat

Za 79 Kč si můžete obnovit celý objem dat u balíčků MINI, MIDI, MAXI, EXTRA, Internet za dobití, Internet 7. Obnovením objemu dat se u těchto balíčků neprodlužuje jejich platnost, avšak nevyčerpaný objem dokoupených dat vám převedeme do dalších měsíců. Při deaktivaci balíčku o nevyčerpaná data přicházíte. 

U balíčků  Internet 150/250/350 je obnova za 100 Kč. U těchto nevyčerpaný objem dokoupených dat nepřevádíme.

Jednorázové obnovení objemu dat provedete SMS zprávou INTERNET R na 999346.

Všechny internetové balíčky si můžete aktivovat několika způsoby:

  1. SMS zprávou na číslo 999346 (například balíček Internet MAXI lze aktivovat bezplatnou SMS zprávou ve formátu MAXI(mezera)A na číslo 999346)
  2. V mobilní aplikaci Můj Tesco Mobile
  3. Přes internetovou samoobsluhu

Přehled aktivačních SMS zpráv

Název balíčku  Aktivační SMS  Objem dat Cena
Internet MINI  MINI A  100 MB 99 Kč na 30 dní
Internet MIDI  MIDI A  500 MB 199 Kč na 30 dní
Internet MAXI  MAXI A  1,5 GB 299 Kč na 30 dní
Internet EXTRA  EXTRA A  5 GB 549 Kč na 30 dní
Internet 7  INTERNET7 A  500 MB 120 Kč na 7 dní

Automatické dobíjení kreditu

Bohužel díky neplánovanému ukončení spolupráce s dodavatelem platební brány jsme byli nuceni poskytování automatického dobíjení kreditu přerušit.

Aktuálně pracujeme na vylepšené verzi Dynama s novým dodavatelem, služba by měla být dostupná v létě 2017. 

Vaše platební údaje nikdy neopustily bezpečí banky, data byla vždy zadávána přímo do vnořeného systému banky a nebyla nikde ukládána ani archivována. Nemusíte mít tedy obavy, že by mohlo dojít ke zneužití údajů o vaší platební kartě při přerušení služby Dynamo.

Balíček na den

  • Internet na dnes se vám aktivuje automaticky při připojení k internetu. Aktivací Internetu na dnes získáte 50 MB za 19 Kč do konce dne.

Balíček na 7 dní

  • Internet 7 nabízí 500 MB za 120 Kč na 7 dní.
    • Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET7(mezera)A na číslo 999346. Částka 120 Kč vám bude stržena z kreditu.

Balíček na 30 dní

  • Internet MINI nabízí 100 MB za 99 Kč na 30 dní.
    • Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu MINI(mezera)A na číslo 999346. Částka 99 Kč vám bude stržena z kreditu.
  • Internet MIDI nabízí 500 MB za 199 Kč na 30 dní.
    • Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu MIDI(mezera)A na číslo 999346. Částka 199 Kč vám bude stržena z kreditu.
  • Internet MAXI nabízí 1,5 GB za 299 Kč na 30 dní.
    • Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu MAXI(mezera)A na číslo 999346. Částka 299 Kč vám bude stržena z kreditu.
  • Internet EXTRA nabízí 5 GB za 549 Kč na 30 dní.
    • Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu MAXI(mezera)A na číslo 999346. Částka 549 Kč vám bude stržena z kreditu.

 

Všechny balíčky můžete aktivovat také v aplikaci Můj Tesco Mobile nebo v internetové samoobsluze.

Přenos čísla

K Tesco Mobile si můžete přenést jakékoliv aktivní číslo od všech mobilních operátorů a poskytovatelů služeb v ČR. Přenos čísla je zcela zdarma, postup jednoduchý:

  1. Zažádejte si u svého předchozího operátora o ČVOP (Číslo výpovědi
    opouštěného poskytovatele).
  2. Jakmile ČVOP získáte:
    • zašlete nám SMS z aktivované SIM karty Tesco Mobile na číslo
    999346 ve tvaru: PRENOS XXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYY,
    kde XXXXXXXXXXXXXX je ČVOP a YYYYYYYYY vaše přenášené
    telefonní číslo
    • nebo proveďte převod čísla prostřednictvím internetové
    samoobsluhy na www.tescomobile.cz/samoobsluha

Přenos telefonního čísla trvá 4 pracovní dny

Kredit z vašeho přenášeného čísla se k Tesco Mobile nepřenáší, proto vám jej
doporučujeme ještě před okamžikem přenosu čísla spotřebovat, resp. ponechat si
minimální kladný kredit jako pojistku toho, aby proces přenosu čísla od původního
operátora proběhl úspěšně. Číslo, které bylo původně na SIM Tesco Mobile, bude
přenosem zrušeno.

Přenos čísla je velmi rychlý a trvá standardně jen 4 pracovní dny od autorizace ČVOP.

O průběhu přenesení vás průběžně informujeme prostřednictvím SMS na zvolené mobilní číslo. V okamžiku přerušení dostupnosti na přenášeném mobilním čísle v síti, z níž zákazník přechází, je zároveň aktivována dostupnost pro Tesco Mobile, takže nedojde k tomu, že by číslo nebylo dostupné vůbec.

Po přijetí informace o přenesení čísla je nutné vypnout a zapnout telefon, v němž máte vloženou naši SIM kartu.

ČVOP má platnost 60 dní. Během těchto 60 dní je nutné sdělit ČVOP přejímajícímu poskytovateli (Tesco Mobile) v souladu s jeho smluvními podmínkami (odesláním SMS ve tvaru „PRENOS XXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXXXXX je 14místné číslo výpovědi opouštěného poskytovatele („ČVOP“) získané od opouštěného poskytovatele, a YYYYYYYYY je přenášené číslo). Po uplynutí 60 dní ČVOP přestane platit a zákazník si musí zažádat o jiný.

Nejbližší možný termín určuje vždy opouštěný poskytovatel při generování kódu ČVOP. Přenesení čísla se uskuteční v den (mezi půlnocí a šestou hodinou ranní), na kterém se následně dohodne zákazník s přejímajícím poskytovatelem (Tesco Mobile).

Služba bude zrušena do čtyř pracovních dní ode dne doručení ČVOP přejímajícímu poskytovateli. Číslo bude přeneseno v případě, že k okamžiku přenesení nebude vyčerpán Kredit.

NE, za žádost ani za samotné vyřízení přenosu čísla zákazník nic neplatí.

Pokud máte závazek u svého stávajícího mobilního operátora nebo poskytovatele služeb, může vám být přenesení čísla zamítnuto a číslo nebude uvolněno, dokud své závazky nevyrovnáte.

Toto bohužel není automatický proces. Jelikož po přenosu čísla vyměníte svoji stávající SIM kartu za kartu Tesco Mobile, bude třeba si všechna data ze staré SIM nejdříve zkopírovat do telefonu a poté z telefonu na novou SIM nebo použít některý ze zálohovacích programů.

Dobíjení a kredit

Pro službu on-line dobíjení  lze použit standardní debetní a kreditní karty. Daná karta by měla mít povolené internetové platby a byla vydaná v zemích EU. O povolení internetových plateb může požádat každý držitel karty svou banku, která mu kartu vydala, případně si jej sám povolit na portále internetového bankovnictví své banky.

Obecně je možné pro službu použít následující karty:

  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Maestro

Pokud potřebujete reklamovat nedobití kreditu, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55.

Kde můžete dobíjet? Téměř všude.
V prodejnách Tesco, Žabka, online na www.tescomobile.cz, v trafikách, na čerpacích stanicích, v drogeriích, v bankomatech.

Jak zjistíte stav kreditu?

Jakou má kredit platnost?
Platnost kreditu je 6 měsíců od dobití. Prvních 150 Kč na SIM je platných 6 měsíců od aktivace SIM karty.

SIM karta

Ověření, zda SIM karta a telefon podporuje LTE, provedete vytočením USSD kódu *444*# (stejně jako hovor).
U signálu na telefonu se vám bude zobrazovat LTE nebo 4G. 

Pokud vaše SIM LTE nepodporuje, stačí si zakoupit v prodejnách Tesco novou SIM kartu Tesco Mobile za 150 Kč se 150 Kč kreditem, SIM aktivovat hovorem a následně zavolat na zákaznickou linku 841 11 22 55, kde vám zdarma provedeme převod telefonního čísla, kreditu a všech služeb na novou SIM s podporou LTE. Před hovorem mějte připravené PUK kódy a výrobní čísla obou SIM karet. 

Vaši SIM kartu je potřeba zaktivovat do data uvedeného na obalu. Po aktivaci SIM karty je platnost nastavena na 12 měsíců a každým dobitím kreditu je tato doba vždy automaticky prodloužena na dalších 12 měsíců.

Pokud si nedobijete kredit více než 12 měsíců, může být SIM karta deaktivována.

Jaký formát SIM karty nabízíte?

Pokud si zakoupíte naši SIM kartu, naleznete v plastovém nosiči SIM kartu ve formátu 3v1, ze standardní velikosti se dá z této SIM karty vyloupnutím získat tzv. microSIM a nanoSIM, tedy všechny aktuálně používané formáty SIM karet. 

Kartu vyjměte z plastového nosiče a vložte ji do svého mobilního telefonu. Opatrně setřete stírací pole na zadní straně a po vyzvání zadejte kód PIN do svého telefonu. Karta se ihned přihlásí do mobilní sítě. Pro aktivaci služeb proveďte jakoukoli placenou operaci (zahajte hovor, pošlete SMS, připojte se k internetu, přihlaste se do internetové samoobsluhy nebo si dobijte kredit).

Pokud třikrát za sebou zadáte PIN kód špatně, SIM karta se automaticky zablokuje. Pro odblokování Vaší SIM karty zadejte správný PUK. Jestliže zadáte PUK kód desetkrát za sebou chybně, Vaše SIM karta se definitivně zablokuje. V takovém případě kontaktujte zákaznickou linku Tesco Mobile a informujte se o dalším postupu.

Kódy PIN a PUK jsou přidělené bezpečnostní kódy uvedené pod stíracím polem na plastovém nosiči SIM karty, které zabraňují zneužití SIM karty cizími osobami. Po vložení SIM karty do telefonu budete vyzváni k zadání kódu PIN. Pokud zadáte kód PIN třikrát za sebou špatně, budete vyzváni k zadání kódu PUK.

Většina dostupných telefonů na trhu umožňuje povinnost zadávat PIN při zapnutí telefonu vypnout. Toto ovšem z důvodu zabezpečení nedoporučujeme.

Funkčnost našich SIM karet pro duální telefony není garantována. V zařízeních Blackberry se SIM karta Tesco Mobile bude chovat jako v jakémkoli jiném telefonu. Pokročilé funkce Blackberry nejsou podporovány.

SIM kartu Tesco Mobile lze používat v jakémkoliv v ČR standardně funkčním mobilním telefonu, který není poškozený nebo zablokovaný.

Pokud si zakoupíte naši SIM kartu, naleznete v plastovém nosiči SIM kartu standardní velikosti, z této SIM karty se dá vyloupnutím získat tzv. microSIM nebo NanoSIM. 

Ano, každá SIM karta Tesco Mobile má přiřazeno nové telefonní číslo, které je možné začít ihned používat. Pokud byste si k nám chtěli přenést svoje stávající číslo, postupujte prosím podle návodu v internetové samoobsluze.

Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55.

Pokud jste ztratil/a svou Tesco Mobile SIM kartu, je třeba zakoupit si novou SIM v jakémkoli obchodě TESCO nebo přes náš e-shop. Poté kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55, kde vám naši operátoři po řádné identifikaci převedou Vaše telefonní číslo a nastavení služeb na novou SIM.

Upozorňujeme, že při této operaci je nutné operátorovi nahlásit výrobní číslo SIM karty (tzv. ICC ID) a kód PUK ztracené i nové SIM karty.

Evropa 2, Youradio, Pigy

Pro poslech aplikací máte k dispozici datový objem  1 GB.

Připojení na aplikace Youradio, Evropa 2, Frekvence 1, ZET a Pigy.cz je zdarma, k poslechu těchto aplikací nepotřebujete datový tarif. Abyste mohli tuto výhodu využít, je potřeba mít kladný kredit a aktivní připojení na internet ve Vašem telefonu.

2× více kreditu

Balíčky MINI, MIDI, MAXI , EXTRA, Internet 7 a Internet za dobití si může aktivovat každý náš zákazník. Jsou však hrazeny pouze ze standardního kreditu.

U těchto balíčků lze použít na jejich aktivaci bonusový kredit: 

  • Internet na dnes se vám aktivuje automaticky při připojení k internetu. Aktivací Internetu na dnes získáte 50 MB za 19 Kč do konce dne.
  • Balíček Internet 150 nabízí 150 MB za 150 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET150(mezera)A na číslo 999346. Částka 150 Kč vám bude stržena z kreditu.
  • Balíček Internet 250 nabízí 400 MB za 250 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET250(mezera)A na číslo 999346. Částka 250 Kč vám bude stržena z kreditu.
  • Balíček Internet 350 nabízí 1 GB za 350 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET350(mezera)A na číslo 999346. Částka 350 Kč vám bude stržena z kreditu.

Za volání do Tesco Mobile i do ostatních sítí v ČR vám odečteme z kreditu 2,50 Kč za každou provolanou minutu.

Pro volání do Tesco Mobile a do ostatních sítí v ČR používáme účtování 60+1, to znamená, že první minutu zaplatíte celou, a poté vám budeme účtovat po vteřinách.

V případě, že využíváte výhod dvojnásobného kreditu, zlevní se Vám volání na 1,25 Kč/ min (od Tesco Mobile získáte bonusový kredit v hodnotě Vašeho dobití zdarma, cena za volání se tedy sníží na polovinu i přesto, že ve výpisu hovorů bude stále zobrazena cena 2,50 Kč)

SMS kamkoli stojí 1,50 Kč a MMS kamkoli 5 Kč. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Abyste měli vždy přehled o tom, zda voláte do Tesco Mobile nebo na čísla ostatních poskytovatelů a operátorů (mimo Tesco Mobile), připravili jsme pro vás několik pomůcek, kterými si číslo jednoduše zkontrolujete.

Pošlete zdarma SMS ve formátu TESCO(mezera)telefonní_číslo na číslo 999346, vytočte naši hlasovou samoobsluhu na čísle *25 nebo navštivte naši internetovou samoobsluhu.

Pokud si přejete využít naší nabídky volání a SMS do Tesco Mobile ZDARMA s kartou Clubcard, zaregistrujte nejdříve svoje číslo Clubcard zasláním bezplatné SMS ve tvaru: CLUBCARD(mezera)číslo Vaší Clubcard bez mezer na číslo 999346 a dobijte si kredit.

Od každého dobití pak automaticky voláte a píšete do Tesco Mobile ZDARMA po dobu 30 dní.

Pokud chcete přejít na nový tarif, můžete tak učinit prostřednictvím internetové samoobsluhy, zasláním bezplatné SMS ve tvaru VYHODYna číslo 999346 nebo nás můžete kontaktovat na čísle 841 11 22 55. Převod na nový tarif zařídíme obratem. SIM karta a Vaše telefonní číslo Vám samozřejmě zůstávají.

Přihlašování

Zkontrolujte si svoje přihlašovací údaje. Pokud problémy přetrvají, kontaktujte naši zákaznickou linku 841 11 22 55. 

V rámci přihlášení na web se automaticky přihlašujete i do samoobsluhy a průvodce službami, díky kterým můžete velmi rychle optimalizovat svoje služby.

 

Zahraničí

Volání na české číslo, které je momentálně v zahraničí

Pokud voláte na české číslo, které se nachází v zahraničí, je hovor účtován stejnou částkou, jako kdybyste volali na mobilní číslo v ČR.

 

Volání na zahraniční číslo

Při volání na zahraniční číslo (telefonní číslo, které má jinou mezinárodní předvolbu než +420) je hovor účtován dle ceníku volání do země, ze které telefonní číslo pochází bez ohledu na to, ve které zemi se číslo aktuálně nachází.

 

Příchozí hovor ze zahraničního čísla

Pokud se nacházíte v ČR a volá vám zahraniční číslo, za příjem hovoru nic neplatíte.

Přístup na internet v zahraničí lze zablokovat v mobilním telefonu deaktivací mobilního roamingu. Záleží na konkrétním typu mobilního telefonu, kde se v menu nachází funkce deaktivace.

Deaktivovat připojení k internetu v zahraničí lze následovně:

  • Zablokovat datové přenosy v mobilním telefonu.
  • Deaktivací služby Tesco Mobile Roaming, v tomto případě však nebude možné ani přijmat nebo odesílat hovory a SMS v zahraničí.

Úplný ceník je dostupný v záložce Podpora.

Naše služby můžete plnohodnotně používat i v zahraničí, služba roaming je automaticky aktivní.